Marciniak Justyna
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Marciniak Justyna
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(540)
Kochanowski Jan
(534)
Shakespeare William
(502)
Cartland Barbara
(494)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(362)
May Karl
(345)
Sienkiewicz Henryk
(344)
Kraszewski Józef Ignacy
(326)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
London Jack
(298)
Mickiewicz Adam
(294)
Leśmian Bolesław
(290)
Boy-Żeleński Tadeusz
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Dönges Günter
(286)
Montgomery Lucy Maud
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(237)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(209)
King Stephen
(204)
Howard Robert E
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Żeromski Stefan
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(177)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Baudelaire Charles
(168)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Scott Walter
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(143)
Zarawska Patrycja
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Lange Antoni
(141)
Cooper James Fenimore
(139)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to znajdziesz je w ebooku. Po przeczytaniu: Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla własnej marki. Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe kolory, zarówno te negatywne, jak i pozytywne. Będziesz znała darmowe programy, z których można skorzystać przy tworzeniu palety. Dlaczego warto przeczytać tego ebooka? Ponieważ 80% ludzi to wzrokowcy, co znacza, że w ciągu pierwszych milisekund oceniają, czy coś im się podoba i czy to, co widzą, ich interesuje, czy nie. Kolor jest pierwszą rzeczą, na którą podświadomie patrzą. I to kolor ma tę moc, aby przyciągnąć ich uwagę na tyle, żeby chcieli przeczytać, to co chcesz im zakomunikować. Jeżeli będziesz wiedziała jak dobrać do siebie poszczególne kolory i jaką wartość one ze sobą niosą, to łatwiej będzie Ci tworzyć grafiki na social media, grafiki reklamowe lub materiały marketingowe we własnej firmie. Będziesz wiedziała, jak świadomie zaprojektować przekaz, jaki chcesz wysłać w świat. Brzmi dobrze? Dodatkowo Twoja marka będzie miała spójny, a z czasem rozpoznawalny styl, a to przyciąga klientów. Nie będzie się gubiła w rozmaitych wyborach Canvy, bo kolory będą Cię ograniczać na tyle, że nie będziesz marnować czasu na ciągłe wybory nowych stylów. Zaoszczędzisz czas i energię. Ebook ma 48 stron i jest podzielony na 5 głównych rozdziałów. Nie chodzi o to, żebyś poświęcała dużo czasu na czytanie, ale żebyś zapoznała się z esencją informacji i mogła zacząć świadomie działać. Dodatkową zaletą ebooka jest jego projekt. Każdy podrozdział o kolorze jest zilustrowany pięknymi zdjęciami, które oddają charakter koloru. Czego dowiesz się z ebooka? Zrozumiesz, dlaczego warto mieć spójną kolorystykę marki. Zapoznasz się z podstawowymi kolorami i ich psychologią koloru. Przejdziesz przez proces tworzenia palety kolorystycznej dla marki. Poznasz darmowe programy do tworzenia palet. Stworzysz własną paletę kolorystyczną. O autorce: Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego. W czym pomagam? Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp) Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy. Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki. Tworzę strony www w Wordpress lub DIVI. Piszę ebooki o marce osobistej. Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe. Tworzę materiały graficzne. spis treści: Czym jest marka? Czym jest kolor? Właściwości barw. Psychologia koloru. Proces tworzenia własnej palety. Programy do tworzenia własnej palety. O mnie. słowa klucze: marka osobista paleta kolorów projektowanie marki osobistej + wszystkie, które sugeruje system lub podobne z tym związane.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych lub strategicznych? Rozmawiałaś o swojej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, żeby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości marki? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa? Jeżeli czujesz, że te pytania dotyczącą Ciebie i twojej marki, to zapraszam Cię do pracy z tym workbookiem. Został on stworzony jako alternatywa dla konsultacji. Możesz usiąść w ciszy, z filiżanką ulubionej herbaty i zanurzyć się w podróż 30 stron, na których znajdziesz konkretne pytania. Czy są łatwe? Nie. Ta podróż na pewno chwile Ci zajmie. Ale jak dojdziesz do końca, będziesz miała silne argumenty i będziesz znała fundamenty swojej marki. Będziesz wiedziała jakie jest Twoje „dlaczego”, jakie są wartości, które ma mieć Twoja marka. Określisz misję i nakreślisz wizję. A to dmucha w żagle do dalszych działań. Wypełniony workbook będzie dla Ciebie i będziesz mogła do niego wracać za każdym razem, jak będziesz stawiała kolejny krok w swojej marce. To jak, popłyniesz w tę podróż? Jakie będziesz mieć korzyści? Zrozumiesz, czym jest marka. Znajdziesz swoje biznesowe „dlaczego”. Określisz swoją misję Ułożysz swoją wizję Wybierzesz swoją wartość biznesową O autorce: Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego. W czym pomagam? Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp) Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy. Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki. Tworzę strony www w Wordpress lub DIVI. Piszę ebooki o marce osobistej. Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe. Tworzę materiały graficzne. spis treści: Jak pracować z workbookiem. Kim jestem? Czym jest marka osobista. Twoje dlaczego. Misja marki. Wizja marki. Wartości marki. Podsumowanie. słowa klucze: marka osobista paleta kolorów projektowanie marki osobistej + wszystkie, które sugeruje system lub podobne z tym związane. + identyfikacja wizualna, marka kobieca, marka online, branding, strategia marki, kobiecy biznes, projektantka graficzna, fundamenty marki, paleta kolorystyczna, wizja i misja marki, wartości marki, marka z duszą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej