Foster Steven
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Foster Steven
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(540)
Kochanowski Jan
(534)
Shakespeare William
(502)
Cartland Barbara
(494)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(362)
May Karl
(345)
Sienkiewicz Henryk
(344)
Kraszewski Józef Ignacy
(326)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
London Jack
(298)
Mickiewicz Adam
(294)
Leśmian Bolesław
(290)
Boy-Żeleński Tadeusz
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Dönges Günter
(286)
Montgomery Lucy Maud
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(237)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(209)
King Stephen
(204)
Howard Robert E
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Żeromski Stefan
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(177)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Baudelaire Charles
(168)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Scott Walter
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(143)
Zarawska Patrycja
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Lange Antoni
(141)
Cooper James Fenimore
(139)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Każde dziecko zasługuje na szczęśliwe i spełnione życie. Najtrudniejszym wyzwaniem, przed jakim stają rodzice i nauczyciele dzieci o specjalnych potrzebach, jest sprawienie, by nie tylko radziły sobie z codziennymi wyzwaniami, lecz także prowadziły owocne, pełne znaczenia życie. Na przestrzeni lat miliony rodziców i nauczycieli przekonało się do bestsellerowej serii Jane Nelsen o Pozytywnej Dyscyplinie, prezentującej spójne, zdroworozsądkowe podejście do wychowania dzieci. Kolejna pozycja tej serii poświęcona jest specyficznym wyzwaniom, jakie stają przed rodzicami i nauczycielami dzieci o specjalnych potrzebach, a dzięki zawartym w niej prostym radom opiekunowie mogą coraz lepiej wspierać dzieci w rozwoju. Do bestsellerowej serii książek Pozytywnej Dyscypliny dołącza pozycja dla dzieci ze specjalnymi potrzebami. Na jej stronach znajdziecie praktyczne rozwiązania problemów, takich jak: ● umiejętność sięgania wzrokiem poza medyczne diagnozy, ● wiara w potencjał dziecka niezależnie od poziomu jego rozwoju, ● wspieranie rozwoju społecznego i kontaktów z rówieśnikami, ● radzenie sobie z frustracją, która nieuchronnie pojawia się, kiedy dziecko sprawia trudności, ● rozwijanie u dziecka poczucia przynależności i znaczenia, ● i wiele innych! Z książki “Pozytywna Dyscyplina dla dzieci ze specjalnymi potrzebami” dowiesz się, jak postępować z trudnym i kłopotliwym zachowaniem dziecka w codziennych sytuacjach oraz jak wspierać go w rozwoju i nabywaniu kompetencji społecznych. Pozycja zawiera przykłady z życia rodziców i opiekunów dzieci ze specjalnymi potrzebami i jest obowiązkową lekturą każdego rodzica, nauczyciela oraz terapeuty, który chce położyć solidne fundamenty pod rozwijanie potencjału dzieci niezależnie od poziomu ich rozwoju. W środku znajdziesz konkretne porady, jak: ● uwzględniać specyficzne potrzeby dziecka, ucząc je jednocześnie podejmowania ambitnych dla niego wyzwań, ● pomóc dziecku w radzeniu sobie z gniewem, którego nie potrafi wyrazić, zwłaszcza kiedy ten gniew jest w pewnym stopniu uzasadniony, ● sprawić, by dziecko, któremu z dużym trudem przychodzą najprostsze czynności, mogło wnosić znaczący wkład w życie rodziny. Opinie: “Jeśli wychowujesz lub uczysz dziecko o specjalnych potrzebach, ta książka jest dla Ciebie lekturą obowiązkową. Moje nadzieje i marzenia związane z synem nie różniły się, pomimo jego autyzmu, od marzeń i nadziei innych rodziców. Szukałam podejścia wychowawczego, które pomogłoby mojemu dziecku wyrosnąć na człowieka pewnego siebie, szczęśliwego, zdolnego do odnoszenia sukcesów w związkach, pracy i życiu. Potrzebowałam też praktycznych i skutecznych metod postępowania z jego trudnymi i kłopotliwymi zachowaniami, z jakimi miałam do czynienia na co dzień. Jedno i drugie znalazłam wreszcie w tej cudownej książce… Stokrotne dzięki dla jej autorów!”. Rachel Finks Spis treści Wprowadzenie Rozdział 1. „Ale moje dziecko jest inne!”Rozdział 2. Wypróbuj nową soczewkę!Rozdział 3. Zrozumieć działanie mózgu – dziecka i własnegoRozdział 4. Pozytywna przerwaRozdział 5. Historia Hanny: poznaj i wspieraj swoje dziecko całościowoRozdział 6. Historia Jamiego: wzmacniaj u dziecka poczucie przynależności i znaczeniaRozdział 7. Historia Ricky’ego: wpływaj na potencjał swojego dzieckaRozdział 8. Historia Benjy’ego: wejdź w świat dzieckaRozdział 9. Historia Natalii: stwarzaj dziecku okazje do tworzenia więzi społecznej i wnoszenia wkładuRozdział 10. Historia Damona: skupiaj się na dziecku, a nie na przyklejonej mu etykietceRozdział 11. Historia Lance’a: inspiruj dziecko, wchodząc z nim w interakcjeRozdział 12. Historia Ariego: wierz w swoje dziecko – to samospełniająca się przepowiedniaRozdział 13. Zbierzmy to wszystko razem: Pozytywna Dyscyplina przez cały dzień Zakończenie klucze Pozytywna Dyscyplina Jane Nelsen pozytywne podejście wspieranie dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwój potencjału specjalne potrzeby wychowanie wychowanie dzieci wychowanie dziecka przynależność i znaczenie potencjał dziecka wejdź w świat dziecka okazje do budowania więzi i przynależności wiara w dziecko pozytywna przerwa soczewka Pozytywnej Dyscypliny zachowanie wynikające z zaburzenia i zachowanie wynikające z wychowania
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej