Ślużyński Maciej
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(6)
Forma i typ
E-booki
(6)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Ślużyński Maciej
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(644)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Kochanowski Jan
(534)
Shakespeare William
(504)
Cartland Barbara
(492)
Dickens Charles
(447)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(393)
Twain Mark
(362)
Poe Edgar Allan
(356)
May Karl
(345)
Sienkiewicz Henryk
(344)
Kraszewski Józef Ignacy
(326)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
London Jack
(299)
Mickiewicz Adam
(295)
Leśmian Bolesław
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Montgomery Lucy Maud
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(238)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Balzac Honoré de
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(213)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(208)
King Stephen
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Howard Robert E
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Żeromski Stefan
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(176)
Калинина Дарья
(175)
Verne Juliusz
(171)
Кир Булычев
(171)
Baudelaire Charles
(167)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Колычев Владимир
(158)
Collins Wilkie
(153)
Головачёв Василий
(153)
Александрова Наталья
(149)
Scott Walter
(148)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Leblanc Maurice
(145)
Zarawska Patrycja
(143)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(142)
Cooper James Fenimore
(141)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Lange Antoni
(140)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
6 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
To dziewiętnaście recenzji dziewiętnastu cygar kubańskich, wypalonych „własnoręcznie” (czy raczej – własnoustnie) przez Autora. Oprócz refleksji i opisów doznań smakowych zbiór zawiera także prawie sześćdziesiąt zdjęć z degustacji. Dla ciekawych, jak smakują najprawdziwsze „hawany” – lektura obowiązkowa. O Autorze: Prawie trzy lata prowadzi blog o cygarach, pisze i nagrywa recenzje cygar, brał aktywny udział w powstawaniu dwóch for internetowych poświęconych cygarom i od czasu do czasu znajduje wolną chwilę, aby zapalić swojego ukochanego Partagasa.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Poradnik dla młodych stażem aficionados, czyli osób, które po raz pierwszy zdecydują się sięgnąć po cygaro... Praktyczne rady jak kupować, jak otwierać, jak palić i jak przechowywać cygara, krótka historia cygar, słynni palacze, zbiór anegdot, „cygarowa oś czasu” i wiele innych cennych informacji. Z recenzji: Jestem amatorem, a dzięki tej książce nie sprawiam takiego wrażenia. Za uniknięcie blamażu bardzo uprzejmie Autorowi dziękuję. Fajna rzecz, polecam nie tylko początkującym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W odciętym przez lawinę schronisku dochodzi do zabójstwa. Na pierwszy rzut oka wszyscy są podejrzani, chociaż wychodzi na to, że nikt z obecnych nie mógł zamordować jednego z gości. Ale trup przed gankiem jest i coś z tym trzeba zrobić. Na szczęście na miejscu jest detektyw. Zupełnie przypadkiem i… zupełnie przypadkowy. Wiedzę o tym, co i jak zrobić, czerpie głównie z przeczytanych książek, więc idzie mu tak sobie. Ale jakoś tam idzie… aż do nieoczekiwanego finału. Klasyczna powieść detektywistyczna z oryginalnymi bohaterami i dużą dawką humoru. Gdyby ta historia wydarzyła się naprawdę, to pewnie tak by właśnie się potoczyła. Albo zupełnie inaczej. No i narodził nam się rodzimy Hercules Poirot. Co prawda do tamtego Herculesa niepodobny, bardziej kojarzy mi się z… Maciejem Ślużyńskim. Ale okoliczności w sam raz dla słynnego detektywa: odcięte od świata górskie schronisko, uwięzieni w nim goście oraz trup z dziurą po kuli, trup, którego nikt nie mógł „zabić”. Czy nasz bohater poradzi sobie z taką zagadką? Ano, przekonajcie się sami. Polecam. Anna Klejzerowicz
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
[color=#000000]Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie [/color][color=#000000]Marketing w praktyce[/color][color=#000000] w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak potrzebnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy znaczącej zmianie... Co z żalem zaświadczamy.[/color] [color=#000000]Od Autora:[/color] [color=#000000]Skończyłem filologię polską na UAM-ie i potem przez piętnaście lat pracowałem w kilku agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały między innymi te felietony).[/color]
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Współczesna powieść obyczajowa, której akcja rozgrywa się w świecie agencji reklamowych. Wraz z bohaterką zaglądamy za kulisy tego świata, poznajmy procesy związane z kreacją i zasady funkcjonowania agencji. Ludzi z tego świata można pokochać albo znienawidzić. Nie da się pozostać obojętnym. Nasza bohaterka na pewno obojętna nie pozostanie. Emilia Rafińska – młoda, ładna i ambitna – stara się o posadę w jednej z największych poznańskich agencji reklamowych. Pomimo braku doświadczenia w branży dostaje pracę, choć jest to dziełem przypadku i interwencji jednego ze wspólników. Co nim kierowało? Intuicja, impuls, goń myślowa, ciąg skojarzeń, ciekawość, przeczucie? Chyba nawet on sam do końca nie wie… Ale ci od kreacji „tak mają”. Emilia zostaje asystentką Maćka Tymańskiego i jego uczennicą zarazem. Śmiało wkracza w świat reklamy, poznaje tajniki reklamowej kuchni, uczestniczy przy narodzinach kilku pomysłów, aż wreszcie dostaje swoje pierwsze duże zlecenie. Oszołomiona i oczarowana tempem życia oraz jego intensywnością, wchodzi coraz głębiej w kolorowy świat reklamy i… w skomplikowane życie swojego szefa. A potem na własnej skórze przekonuje się, czy można wierzyć reklamom…
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Pierwsza polska powieść o świecie reklamy napisana przez człowieka z tego świata. Kulisy pracy agencji reklamowej, sekrety i sposoby, akcje i reakcje, działania i kontrdziałania. Podobno reklama kłamie. A czy ludzie reklamy także? Ważą czy lekceważą słowa? Chcesz wiedzieć, jak i nad czym pracują agencje reklamowe? Przeczytaj! Part one, część pierwsza, „zielona”. Jak zacząć pracę w agencji reklamowej? Można tak, jak zaczęła Emilia – przez przypadek. Ale... naszym życiem nie rządzą przypadki, tylko ludzie, którzy mogą przypadek zamienić w zdarzenie dla siebie pożądane. I robią to znacznie częściej, niż nam się wydaje... Od Autora: Prawie dwadzieścia lat pracowałem w różnych agencjach reklamowych i doszedłem do wniosku, że mógłbym ten czas jakoś podsumować. Tak powstał pomysł napisania tej książki. Ani bohaterowie przeze mnie opisywani nie istnieją w rzeczywistości, ani sytuacje przeze mnie opisywane nie miały miejsca i nic, albo prawie nic, nie działo się tak, jak to opisałem. W powieści bowiem, jak to w powieści – fikcja, fabuła, rzeczywistość literacka i te sprawy. Ale przedstawiane przeze mnie mechanizmy są prawdziwe i wiecznie żywe. Dlatego warto je poznać.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej