Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(6)
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
E-booki
(6)
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
(2)
Filia w Ślesinie
(1)
Filia w Paterku
(1)
Autor
Całka-Lizis Teresa
(1)
Chaczko Krzysztof
(1)
Dziurok Adam (1972- )
(1)
Dziwisz Marcin
(1)
Klimek Marek
(1)
Majewicz Piotr
(1)
Pachoński Jan (1907-1985)
(1)
Sikorski Jacek
(1)
Sufa Beata
(1)
Szmyd Jan (1932- )
(1)
Wojniak Justyna
(1)
Wysocki Wiesław Jan (1950- )
(1)
Włoch Anna
(1)
Zdebska Ewelina
(1)
Ślęczka Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Bitwa 1794 r. pod Racławicami
(1)
Filozofia - biografie - 20 w.
(1)
Filozofia - biografie - Polska - 20 w.
(1)
Kościół katolicki
(1)
Wyszyński, Stefan (1901-1981)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Źródła historyczne
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Ślesinie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).06 (1 egz.)
Filia w Paterku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).06 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1A/Z/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).083 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Brak na rynku opracowania stanowiącego kompendium wiedzy teoretycznej z adekwatnymi działaniami praktycznymi – z jednej strony – oraz trudności obserwowane w realizacji procesu dydaktycznego, jakie napotykają studenci – z drugiej – skłoniły mnie do przygotowania niniejszego podręcznika, który – mam nadzieję – ułatwi zainteresowanym dobór ćwiczeń adekwatnych zarówno do treści wynikającej z toku, jak i specyfiki wady. Pomoże zwiększyć efektywność działań korekcyjnych przez dobór odpowiednich pozycji korekcyjnych już od pierwszych minut zajęć w części organizacyjnej, poprawi spójność pomiędzy zadaniami lekcji i zawartymi w niej ćwiczeniami. Przyjęto pewien przemyślany schemat, według którego przedstawiono istotę wady, charakterystykę anatomopatologiczną, testy funkcjonalne i pomiary przydatne w diagnozowaniu danej wady, najważniejsze zadania postępowania korekcyjnego wynikające konsekwentnie z istoty wady wraz z uwagami merytorycznymi zawartymi w hasłach „Pamiętaj”, „Uwaga” „Poleca się”, jak również wskazania i przeciwwskazania. Czytelnik w jednym miejscu znajdzie więc informacje przydatne w komponowaniu konspektów. Każda wada została również przez autorkę w ten sam sposób zaprezentowana wraz z przykładowymi konspektami, w których wykorzystano jako pomoce taśmę thera-band i piłkę terapeutyczną. Pod każdym konspektem zamieszczono zadania dla czytelnika, których rozwiązanie pomoże mu wyrobić sobie pewien styl analizy interpretacyjnej, co w konsekwencji rozwinie i ubogaci działania korekcyjne. Wszystkie konspekty zostały opracowane na podstawie jednego – tego samego – toku podstawowego zajęć z gimnastyki kompensacyjno-korekcyjnej, który jest tokiem uniwersalnym, łatwym do zapamiętania ze względu na konstrukcję i możliwym do zastosowania w każdej wadzie, jak i w każdych warunkach. Autorka planuje przygotować drugą część opracowania, zawierającą konspekty z uwzględnieniem pozostałych toków, które zamieszczono w tym opracowaniu. Tak więc może ono stanowić materiał dydaktyczny, nie tylko dla studentów kierunku wychowania fizycznego, fizjoterapii ale również dla nauczycieli wychowania fizycznego, terapeutów i wszystkich prowadzących zajęcia ruchowe. Ruch jest środkiem oddziaływania w wielu sferach życia – najważniejsze jednak jest, aby umiejętnie go dobierać w zależności od potrzeb, stanu, możliwości i realizowanego zadania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Monografia stanowi zbiór artykułów z zakresu procesu zarządzania, pomocy społecznej i pracy socjalnej. Uwrażliwia na złożoność problemów społecznych i trud poszukiwania właściwych rozwiązań. Z jej treścią powinni zapoznać się przede wszystkim praktycy działający w jednostkach pomocy społecznej i realizujący jej ustawowe cele. Szczególnie pracownicy socjalni - grupa zawodowa, której powierzono w ostatnich latach wiele zadań z zakresu pomocy społecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Opracowanie zostało poświęcone analizie oryginałów i przekładów w wybranych utworach literatury fantasy oraz ich przekładach. W przewadze są to tłumaczenia utworów Andrzeja Sapkowskiego na język rosyjski. Potencjalnymi czytelnikami książki będą zarówno badacze zajmujący się lingwistyką przekładu, jak i osoby zaciekawione literaturą fantasy. Obszar, jaki obejmuje gatunek, cieszy się wciąż rosnącym zainteresowaniem nie tylko młodych ludzi, ale i starszych odbiorców, a zainteresowanie to przekłada się nie tylko na rynek wydawniczy w Polsce i na świecie, ale również na multimedialne produkcje.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Opracowanie poświęcone jest trzem podstawowym kwestiom, jakimi są: wsparcie psychologiczno-pedagogiczne, uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i w końcu rozległy i trudny problem zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Autorzy skupiają się na szczególnie trudnym podmiocie jakim jest uczeń z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci i młodzież, która bez systemowej, interdyscyplinarnej i profesjonalnej pomocy nie jest w stanie realizować z powodzeniem obowiązku szkolnego, ale i rozwijać się i funkcjonować w wielu przestrzeniach własnej aktywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja dotyczy ważnego zagadnienia, jakim jest kreatywność człowieka, rozwijana w procesie edukacji. Autorka koncentruje się na kreatywności nauczyciela i uczniów na pierwszym etapie edukacji szkolnej. Rozwój kreatywności, cenny z punktu widzenia potrzeb współczesnej cywilizacji, wymaga wprowadzenia uczenia się o charakterze innowacyjno‑antycypacyjnym, a więc umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności myślenia i radzenia sobie w sytuacjach problemowych. Druga część pracy zawiera autorskie propozycje dotyczące metodycznych aspektów prowadzących do wyzwolenia i rozwijania kreatywności dzieci na szczeblu edukacji wczesnoszkolnej. W tej części Autorka skupiła się na dwóch wiodących kwestiach dotyczących twórczych zadań językowych i rozwijaniu potencjału twórczego uczniów. Zaprojektowane i omówione zadania są proste w realizacji, ukazane bardzo przystępnie, a ich nasycenie możliwościami kreatywnego myślenia daje mocne uzasadnienie do ich stosowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka porusza ważną zarówno z punktu widzenia badań naukowych, jak i względów społeczno-kulturowych problematykę związaną z dziejami oświaty w Polsce w ostatnich trzech wiekach. Zakres tematyczny tekstów – oprócz jednego, który ma naturę pedagogiczną – mieści się w przedmiocie badań historii wychowania i jej dwóch głównych nurtach: dziejach instytucji oświatowo-wychowawczych i dziejach myśli pedagogicznej. Poszczególne opracowania stanowią swoiste minimonografie oparte na solidnych badaniach historyczno-pedagogicznych, wymagających podbudowy źródłowej, co daje gwarancję ich wysokiego poziomu merytorycznego. Kluczowe problemy podejmowane przez autorów to: zagadnienia pedeutologiczne, działalność szkół i życie szkolne.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej